بهینه سازی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

خوابیدن روی تخت یا کاناپه

تجربه دراز کشیدن روی کاناپه را همه ما بعد از یه روز سخت و خسته کننده داشته ایم که هم زمان با تماشا تلوزیون به خواب رفته ایم .احتمالا تصور می کنید این کار ایرادی ندارد و در هر حال خوابیدن روی کاناپه ساده تر از رفتن تا تختخواب تان است.

شما نیاز دارید که درباره ی این عادت تان تجدید نظر کنید. در واقع خوابیدن روی کاناپه نه تنها باعث می شود خواب مناسبی نداشته باشید، بلکه موجب بروز مشکلات جسمانی در آینده نیز خواهد شد. بار دیگر پیش از آنکه روی کاناپه به خواب بروید، بهتر است در تختخواب تان بخوابید. دلایل ممنوع بودن خواب روی کاناپه چیست؟

ممنوعیت خوابیدن روی کاناپه

گاهی پیش می آید که از خستگی زیاد روی کاناپه دراز بکشید و نا خودآگاه به خواب بروید . این کار بسیار برای شما مضر است و خطرات زیادی برای سلامتی شما بهمراه دارد که شاید هیچ گاه از آن خبر نداشته باشید. خوابیدن روی تخت به علت استفاده از تشک طبی استاندارد بسیار مفید تر از کاناپه میباشد. برخی افراد به علل مختلف از جمله انجام کار های سخت مبتلا به کمردرد و در های عضلانی مختلفی میباشند که البته خوابیدن روی کاناپه این درد ها را تشدید میکند. پس با توجه به اینکه امروزه تولید تشک طبی با استاندارد های جهانی، میتوانید با خرید تشک طبی از بسیاری از این امراض جلوگیری کنید و خوابیدن روی کاناپه را حتی اگر خیلی هم خسته باشبد برای حفظ سلامتی تان کنار بگذارید. از دیگ دلایلی که برای نخوابیدن رو کاناپه میتوانن نام برد به شرح زیر است:

کاناپه، محلی نامناسب برای خواب
بوجود آمدن کمر درد
بهداشتی نبودن کاناپه برای خواب
نداشتن خواب مناسب

جلو گیری از آسیب رساندن به کاناپه با خرید تشک طبی

تصور بر این است که خوابیدن روی کاناپه صدمه زیادی به آن نمی زند. اما اگر این کار را به دفعات انجام دهید، می تواند باعث استهلاک کاناپه شود و بعد ازمدتی متوجه تو رفتگی های بدشکلی در سطح کاناپه می شوید. این کار باعث کوتاه شدن عمر کاناپه میشود.

کاناپه برخلاف تشک، برای دربرگرفتن تمام بدن درهنگام خواب ساخته نشده است. تشک برای توزیع وزن بدن به تمام سطح تخت طراحی شده، اما کاناپه فاقد چنین ساختاری است. زمانی که روی کاناپه می خوابید، وزن بدن شما به شکل متفاوتی تقسیم می شود، به همین دلیل زمانی که ازخواب بیدارمی شوید احساس درد می کنید. در حقیقت بهتر است روی زمین بخوابید تا روی کاناپه. خرید تشک طبی استاندارد میتواند از بسیاری امراض شما را در امان نگهدارد. تشک ایرانی و تشک خارجی هر دو دارای مزیت های بسیاری هستند. شرکت های تولید کننده تشک ایرانی از جمله تشک رویا و تشک خوشخواب با دارا بودن انواع تشک های طبی برای افراد مختلف با موقعیت جسمانی متفاوت ، کمک شایانی به سلامت جسمانی شما میکنند. شما میتوایند این تشک ها را بصورت خرید آنلاین تشک از فروشگاه اینترنتی بازرگانی سینا ، حتی به صورت خرید اقساطی تشک با شرایط موجود تهیه فرمایید.

منبع : https://www.sina-trade.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی