بهینه سازی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

مراقبت از تشک طبی

راه و روش درست مراقبت از تشک طبی تخت

زیبایی و کیفیت دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بسزایی برخوردار است اما مسائل مهمتری نیز وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشیم که از جمله آنها مراقبت از تشک طبیتختخواب میباشد. زیرا چند اشتباه کوچک باعث خراب شدن آن شده و سلامت کمر و ستون فقرات ما را نیز تهدید کند.

تشک شما یک گزینه مهم برای خواب خوب و سلامت جسمانی و روانی شما است و بسته به نوع تشکی که هر شب رویش می خوابید, قوانین مراقبت از آنها ممکن است تغییر کرده باشد. عمر تشک خود را با نکاتی که در این بخش آمده، طولانی تر کنید.

نگهداری تمیز تشک

استفاده از مواد شیمیایی سخت مانند محصولات پاک کننده خشک و پاک کننده های دیگر یا لکه برها می توانند به پارچه یا مواد پایه ای موجود در تشک شما صدمه بزنند و آسیب بیشتری به آن ها وارد کنند.

اگر تشک شما جایش مرطوب است, جوش شیرین را روی آن بریزید تا رطوبتش را بگیرد و سپس با جاروبرقی جذب کنید.

در صورت وجود لکه ای که می خواهید آن را از بین ببرید, به آرامی صابون ملایم و آب سرد را رویش بزنید. از خیس کردن تشک یا ریختن هر مایع دیگری خودداری کنید.

از خواباندن هر نوع حیوان خانگی روی تشک جدا خودداری کنید زیرا که امکان جا ماندن موی آنها روی تشک و ایجاد بیماری های پوستی بسیار زیاد است.

بهترین راه جلو گیری از آلودگی تشک، استفاده از محافظ مخصوص تشک طبی تخت میباشد.

برای خرید تشک  مناسب و استاندارد میتوانید از سایت بازرگانی سینا دیدن فرمایید . بهترین تشک ها با مناسب ترین قیمت و حتی میتوانید از شرایط خرید اقساطی تشک نیز استفاده کنید . انواع تشک خارجی و تشک ایرانی در برند های تشک رویا و تشک خوشخواب و غیره در این مجموعه به فروش میرسد که از گارانتی خود شرکت سازنده برخوردار است و میتوایند با خیال راحت خرید اینترنتی مطمئن انجام دهید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی