بهینه سازی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

بهترین ساعت برای خواب شبانه چه زمانی است؟

به گفته پزشکان حدود ساعت ۱۱ شب تا چهار صبح برخی هورمون‌هایی که برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند در خواب ترشح می‌شوند و بیداری در این ساعات باعث جلوگیری از ترشح این هرمون ها میشود. اگر شما هم از آن آدم‌هایی هستید که شب بیداری را به خاطر سکوت و آرامش به خوابیدن و استراحت ترجیح می‌دهید بد نیست کمی بیشتر به این موضوع دقت کنید. بیدار ماندن در طول شب و جبران آن در روز بسیار برای بدن شما خطرناک است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم تشک و وسایلی است که برای خواب از آنها استفاده میکنیم . مخصوصا برای افرادی که کمردرد و گردن درد و یا مشکلات عضلانی دارند. انتخاب تشک طبی مناسب و استاندارد میتواند به شما برای داشتن خواب راحتتر کمک شایانی کند . شما میتوانید با خرید تشک استاندارد از انواع تشک های مختلفی در در بازار وجود دارد اعم از تشک خارجی و یا تشک ایرانی به  داشتن خوابی بهتر بیاندیشید.

دلایل نداشتن خواب آرام

از دلایلی که باعث بوجد آمدن خواب بد میشود استفاده از تشک خواب نامناسب است. این روزها باوجود آمدن تشک های طبی استاندار و مناسب هنوز هستند کسانی که از تشک های خانگی و قدیمی استفاده میکنند که خود آنها باعث بوجود آمدن مشکلات عضلانی مختلف میشوند. برند های تشک های ایرانی مانند تشک رویا و تشک خوشخواب و …. دارای کالاهای خواب مناسب برای افراد مختلف در شرایط گوناگون هستند. و خرید و استفاده از این تشک طبی میتواند از بسیاری از امرارض جلوگیری کند و خوابی آسوده را به شما هدیه کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی