بهینه سازی سایت و سئو

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ژست هایی برای خوابیدن

حالت های خوابیدن، مزایا و معایب آنها

با توجه به اینکه نیاز هر فرد برای خوابیدن زیاد یا کم است، اما موقعیت و شکلی که می خوابید برای همه یکسان است. در حالی که شما ممکن است فکر کنید که ژستتان در اغلب موارد اولویت دارد، حقیقت این است که ممکن است تاثیری بر سلامت و بدن شما در دراز مدت داشته باشد ؛ در این مقاله سعی برآن داشته ایم که مزایا و معایب حالت های مختلف خوابیدن را برسی کنیم.

حاالت جنینی

به ‍‍پهلو 

یه طرفین

روی شکم

به پشت

تشک طبی و تاثیر آن بر خواب

در تمامی حالت های که در مقاله بالا ذکر شد از زمان های گذشته وجود داشته اما بیشترین مشکلاتی که در زمان خواب برای ما بوجود می آید زمانی است که از کالای خواب غیر استاندارد استفاده میکنیم . امروزه با تولید تشک طبی و عرضه آن در بازار هر کسی میتواند با توجه به شرایط جسمی و سلامتی خود ، مدلی را انتخاب و خریداری کند . خرید تشکطبی استاندارد میتواند به داشتن خوابی راحت به شما کمک کند.  شرکت های تولید کننده تشک خارجی و تشک ایرانی مانند تشک رویا و تشک خوشخواب دارای انواع مختلف تشک طبی هستند البته گاهی بالابودن قیمت این تشک ها شاید مانع بزرگی باشد برای خرید تشک اما فروشگاه اینترنتی بازرگانی سینا این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا با شراطی بتوانید این محصولات را با خرید اقساطی تشک تهیه فرمایید.


  • sama nik
  • ۰
  • ۰

بهترین ساعت برای خواب شبانه چه زمانی است؟

به گفته پزشکان حدود ساعت ۱۱ شب تا چهار صبح برخی هورمون‌هایی که برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند در خواب ترشح می‌شوند و بیداری در این ساعات باعث جلوگیری از ترشح این هرمون ها میشود. اگر شما هم از آن آدم‌هایی هستید که شب بیداری را به خاطر سکوت و آرامش به خوابیدن و استراحت ترجیح می‌دهید بد نیست کمی بیشتر به این موضوع دقت کنید. بیدار ماندن در طول شب و جبران آن در روز بسیار برای بدن شما خطرناک است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشیم تشک و وسایلی است که برای خواب از آنها استفاده میکنیم . مخصوصا برای افرادی که کمردرد و گردن درد و یا مشکلات عضلانی دارند. انتخاب تشک طبی مناسب و استاندارد میتواند به شما برای داشتن خواب راحتتر کمک شایانی کند . شما میتوانید با خرید تشک استاندارد از انواع تشک های مختلفی در در بازار وجود دارد اعم از تشک خارجی و یا تشک ایرانی به  داشتن خوابی بهتر بیاندیشید.

دلایل نداشتن خواب آرام

از دلایلی که باعث بوجد آمدن خواب بد میشود استفاده از تشک خواب نامناسب است. این روزها باوجود آمدن تشک های طبی استاندار و مناسب هنوز هستند کسانی که از تشک های خانگی و قدیمی استفاده میکنند که خود آنها باعث بوجود آمدن مشکلات عضلانی مختلف میشوند. برند های تشک های ایرانی مانند تشک رویا و تشک خوشخواب و …. دارای کالاهای خواب مناسب برای افراد مختلف در شرایط گوناگون هستند. و خرید و استفاده از این تشک طبی میتواند از بسیاری از امرارض جلوگیری کند و خوابی آسوده را به شما هدیه کند.

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

مراقبت از تشک طبی

راه و روش درست مراقبت از تشک طبی تخت

زیبایی و کیفیت دکوراسیون اتاق خواب از اهمیت بسزایی برخوردار است اما مسائل مهمتری نیز وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشیم که از جمله آنها مراقبت از تشک طبیتختخواب میباشد. زیرا چند اشتباه کوچک باعث خراب شدن آن شده و سلامت کمر و ستون فقرات ما را نیز تهدید کند.

تشک شما یک گزینه مهم برای خواب خوب و سلامت جسمانی و روانی شما است و بسته به نوع تشکی که هر شب رویش می خوابید, قوانین مراقبت از آنها ممکن است تغییر کرده باشد. عمر تشک خود را با نکاتی که در این بخش آمده، طولانی تر کنید.

نگهداری تمیز تشک

استفاده از مواد شیمیایی سخت مانند محصولات پاک کننده خشک و پاک کننده های دیگر یا لکه برها می توانند به پارچه یا مواد پایه ای موجود در تشک شما صدمه بزنند و آسیب بیشتری به آن ها وارد کنند.

اگر تشک شما جایش مرطوب است, جوش شیرین را روی آن بریزید تا رطوبتش را بگیرد و سپس با جاروبرقی جذب کنید.

در صورت وجود لکه ای که می خواهید آن را از بین ببرید, به آرامی صابون ملایم و آب سرد را رویش بزنید. از خیس کردن تشک یا ریختن هر مایع دیگری خودداری کنید.

از خواباندن هر نوع حیوان خانگی روی تشک جدا خودداری کنید زیرا که امکان جا ماندن موی آنها روی تشک و ایجاد بیماری های پوستی بسیار زیاد است.

بهترین راه جلو گیری از آلودگی تشک، استفاده از محافظ مخصوص تشک طبی تخت میباشد.

برای خرید تشک  مناسب و استاندارد میتوانید از سایت بازرگانی سینا دیدن فرمایید . بهترین تشک ها با مناسب ترین قیمت و حتی میتوانید از شرایط خرید اقساطی تشک نیز استفاده کنید . انواع تشک خارجی و تشک ایرانی در برند های تشک رویا و تشک خوشخواب و غیره در این مجموعه به فروش میرسد که از گارانتی خود شرکت سازنده برخوردار است و میتوایند با خیال راحت خرید اینترنتی مطمئن انجام دهید.


  • sama nik